Siła mediów społecznościowych

Siła mediów społecznościowych

kampania reklamowaModel komunikowania się za pomocą nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, stał się popularny nie tylko w kontaktach prywatnych, ale również komercyjnych. Nic w tym dziwnego, że przedsiębiorstwa zaczęły inwestować w wirtualne kanały komunikacyjne, gdyż siła przekazu konkretnej informacji jest zdecydowanie większa, niż w mediach tradycyjnych.

 

Media społecznościowe umożliwiają publikację różnorodnych informacji w nieokreślonej ilości, dając gwarancję ich trwałości. Co więcej, ten wirtualny kanał komunikacyjny pozwala na niemalże natychmiastowy monitoring reakcji grupy docelowej, wzbudzenie dyskusji i szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych.

 

Ponadto media społecznościowe stały się idealnym kanałem przekazu reklamowego oraz narzędziem budowania wizerunku przedsiębiorstw o różnym profilu działalności. Co ważne, rozpoczęcie kampanii reklamowej bądź wizerunkowej w mediach społecznościowych nie jest kosztochłonne, co daje im dodatkową przewagę nad innymi kanałami przekazu informacji.

 

Media społecznościowe pozwalają na komunikację dwustronną, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą w prosty sposób poznać potrzeby, zastrzeżenia i oczekiwania potencjalnych klientów i na tej podstawie dopracować swoją ofertę pod kątem grupy docelowej.