Poniżej znajdą Państwo artykuły eksperckie dotyczące profilu działalności Agencji Reklamowej i Wydawnictwa R-Media.
Internet jest obecnie zasypany mnóstwem treści różnego rodzaju. Jak więc odnaleźć się w gąszczu informacji oraz co zrobić, by w natłoku firm o podobnym profilu działalności, zwiększyć swoją szansę na widoczność w Internecie i dać odnaleźć się swoim potencjalnym klientom? Jedynym słusznym rozwiązaniem jest pozycjonowanie strony internetowej.
Optymalizacja strony internetowej pod wyszukiwarkę to kwestia, od której należy rozpocząć proces pozycjonowania. Nierzadko zdarza się, że już samo przeprowadzenie optymalizacji znacznie poprawia pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania – szczególnie w przypadku fraz kluczowych o niskiej konkurencyjności. Optymalizacja składa się z kilku podstawowych czynników, które zostaną opisane w niniejszym artykule.
Jak zwiększyć skuteczność swojej reklamy? Co zrobić, by zainwestowane w reklamę pieniądze okazały się opłacalną inwestycją? W czasach, w których trzeba walczyć o Klientów, reklama jest niezbędnym narzędziem do ich pozyskiwania.
Internet jest bez wątpienia największym i najbardziej popularnym kanałem komunikacyjnym, które daje możliwość dotarcia do klientów z informacją na skalę globalną. Obecnie w Polsce z Internetu korzysta około 20 mln osób, zaś ponad 13 mln jest aktywnych w mediach społecznościowych.
Szukając w sieci sposobu na dobrą reklamę swojego produktu oraz trafienie do konkretnej grupy odbiorców, często nieświadomie korzystamy z istniejącego i bardzo wygodnego narzędzia jakim jest Google AdWords.
Jeżeli interesuje Cię najwyższa pozycja w wynikach wyszukiwania Google, szybki efekt działania oraz wysoka skuteczność, to Google AdWords jest właśnie dla Ciebie.
Strona internetowa, która zasługuje na miano „dobrej” powinna spełniać w pierwszej kolejności wymogi wyszukiwarki Google, zaś w drugiej kolejności użytkowników. Jej celem powinno być przede wszystkim zbudowanie wizerunku firmy jako profesjonalnej i wiarygodnej, co natomiast ma ogromny wpływ na zdobywanie nowych klientów oraz zwiększanie przychodów firmy.
Jeżeli w ostatnim czasie zauważyłeś, że pozycja Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania w ostatnim czasie zaczyna spadać, bądź chcesz dopiero rozpocząć pozycjonowanie witryny, koniecznie dowiedz się, czym jest audyt optymalizacyjny i dlaczego warto go przeprowadzić. Zwiększ swoją świadomość w zakresie branży SEO, aby zwiększyć ilość wejść unikatowych użytkowników na Twoją stronę.
Budowanie wizerunku firmy to zespół cech i elementów, które wspólnie tworzą obraz jej postrzegania przez klientów oraz pracowników. Innymi słowy, wizerunek jest to ogół wymagań i wyobrażeń dotyczących działalności firmy: od jakości i rodzaju oferowanych usług i produktów, aż po sposób, w jaki firma komunikuje się z otoczeniem, jej kultury organizacyjnej oraz misji.
„Nie masz konta na Facebooku, ani w innym portalu społecznościowym? NIE ISTNIEJESZ”!
Pewnie każdy z nas spotkał się kiedyś z tym stwierdzeniem. Do niedawna jego znaczenie odnosiło się wyłącznie do osób prywatnych, obecnie natomiast Internet odgrywa ogromną rolę w biznesie. Można powiedzieć, że w zasadzie spora część biznesu przeniosła się do Internetu. To tam szuka się dzisiaj klientów i zbiera grono zainteresowanych swoją działalnością osób. Internet stał się bowiem najbardziej skutecznym, najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem reklamowym.
Identyfikacja wizualna jest to ogół znaków i symboli używanych przez przedsiębiorstwo, na podstawie których można je rozpoznać – np. logotyp, kolory, druki firmowe itp. Wszystkie te elementy powinny być ze sobą spójne ponieważ to one są narzędziem do budowania relacji z interesariuszami.
Czy katalogi firm wciąż cieszą się popularnością wśród małych i średnich przedsiębiorstw? Jakie są korzyści wynikające z wpisania do takiego branżowego katalogu? O tym i o kilku innych kwestiach przeczytają Państwo w niniejszym artykule.