Pierwszą rzecz, do jakiej powinni oni przystąpić jest wykonanie analizy słów kluczowych. Następną kwestią jest uzupełnienie czynników technicznych, na podstawie których roboty indeksujące ustalają tematykę witryny (meta tytuły, meta opisy).
Każdy webmaster musi również zadbać o to, aby strona posiadała przyjazne adresy URL, odpowiednio uzupełnione opisy alternatywne zdjęć oraz powiązania pomiędzy konkretnymi podstronami serwisu (tzw. linki wewnętrzne). Bardzo istotną kwestią jest także nazwanie i uzupełnienie nagłówków, aby określić strukturę strony internetowej.
Jeżeli posiadają Państwo stronę internetową, której pozycja w Google jest praktycznie niewidoczna, należy przeprowadzić szczegółowy audyt optymalizacyjny. Pokaże on, czy przeszkodą w osiągnięciu przez stronę wyższej pozycji jest właśnie zła optymalizacja strony oraz wskaże co należy poprawić.
Zamówienia na audyty optymalizacyjne mogą Państwo dokonywać pod numerem telefonu: 794 477 000. Można to zrobić także bezpośrednio w naszych punktach w Raciborzu, Wodzisławiu Śląskim i Kędzierzynie-Koźlu.